snow.

Saturday 8 June 2013

wedding.

Assalamualaikum. now, mau cerita pasal wedding auntie tadi pagi sampai la malam. huh. penat! firstly fy nemau ikut, sebab kunun mau pigi rumah ayu then pigi ep then pigi taman gaya. last-last umi suruh juga pigi sebab tuu family rapat. sabar ja laaa :D suda di plan bagus-bagus, sekalinya, hancurrrr. ndapa ndapa. hmm. tadi bangun jam 1050gitu. gerak pi sana mau dekat jam 1200 juga lerr. hmm. ramai nii urang, penat habiss. hehe. tapi yang paling siok tjumpa salong sebab dia geng kompang gitu. pastu, tjumpa mincek juga, ehh mincek. hahaha. rupanya dia tu cousin aku. wahahaha XD malu juga aku mau bcousin sama budak hot ni. 

*nampak tinggi kan. sebenarnya enda. hahaha

*kunun :3

begitu jaa dressup aku tadi. malas mau challe-challe. malam baru laaa. haha. japp ah. mau di upload lagi gambar-gambar yang lain.

*ni pakcik muda aku. hehe. yang kecik satu tuu, anakfruit aku. cutekan si jijul :p

*from left fiffy, kiki and umi :D siwik-siwik kunun. hahaha

*ni auntie aku yang kawin tu :D comel bukan? :*

aku ada mau kasi lihat kamu satu gambar aku nii, cemoll. hahaha. jap ahh.

*sleepy and sleep -_-

hahh, tu naa. cemol kan? pakcik muda aku tu yang shoot sebab dia main-main tab ak then rupanya dia capture. haha. lol right. sumpah pening kepala aku, penattt!

*Selamat Pengantin Baru (:

hahhh, tu cerita time pagi, tengahari and petang. memang enjoy laa. ni wedding kan di batu 8 soo, rumah atok dekat batu 8 juga yg flat-flat tu. jadinyaa, aku sama umi pigi laa mandi, tukar baju, touchup segalanya di rumah atok :D yeahh. malam theme kami semua fefel a.k.a purple. haha. cemol pula tuu. hehe, jum tinguk gambar time malam kami (;

*hahh, ni dreesup ak time malam. lilak-lilak kan. ahahaha.

*lepak-lepak duluu. penat suda. haha

*kazeng-kazeng :D

*team fefel a.k.a purple :D

*macam bukan adik-adik aku. hahaha. tapi best, penghibur dorang nii dan PENGACAU -_-

The bride (;

*yeahh. purple and ada campuran putih hitam sikit. hahaha

*potong kuehnya potong kuehnya sekarang juga, sekarang juga :p

*yeahhh. selesaii :D

*team gilaa. hahaha

*oke night! aku penat ft tired ft pening k. 

bisuk mau pi mengiring lagii dari batu lapan hingga tanjung batu. huahh, teda rehat aku--" kbai. goodnight sweet dream bloggerian (; iloveyou olls :*

1 comment: